zaterdag 25 oktober 2014

ritje naar Frankrijk





7 opmerkingen:

  1. nu vraag ik me af waar je woont, want als ik van hier naar Frankrijk moest fietsen, amai.....maar als je in W-VL woont dicht bij Menen of zo niet natuurlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van jou uit zal het misschien niet zo ver zijn.
    Maar vast wel een mooi tochtje....!!
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een grappige foto... ben jij dat en schoot je die zelf of was het je zuster die jou zo heerlijk voor het nageslacht bewaarde?
    En wow, zo'n lange tocht op de fiets ondernemen is beslist geen kattenpis, ik doe het je niet na!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. :-) die selfie is wel lachen antony, wat zag je:-)

    ik wil wel eens een foto zien van je icetrike:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeps..., jij verbaasd, wij verbaasd... !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk, wel een ritje om er te geraken maar woon je niet ergens in de buurt van Ronse, Moeskroen? Leuke selfie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. als het met de fiets was dan hoop ik ook dat je dicht bij de grens woont :-)

    BeantwoordenVerwijderen